Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@boekethuis.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Contact

Heeft u vragen over het bestellen of bezorgen van bloemen? De veel gestelde vragen hebben we op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

U kunt contact met ons opnemen door:

• Te mailen naar: info@boekethuis.nl
• Te bellen naar: 06-58883104
Bereikbaar: Ma t/m vr: van 8.30 tot 17.00 uur
• Of maak gebruik van ons contactformulier

Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag foto’s van het boeket.

Adres Boekethuis

Boekethuis B.V. 
Wellensiekstraat 4
6718 XZ Ede

KvK-nummer: 82179433
Btw-identificatienummer: NL 8623.66.963.B01 

Roze bloem

Contactformulier

    Updating…
    • Geen producten in de winkelwagen.
    De waardering van www.boekethuis.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 121 reviews.